Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Informatie

Op deze pagina vind je informatie over de service van Atlantawebshop. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Mail gerust naar info@atlantazeeland.nl

 

Verzending

Onze producten worden verzonden door PostNL betrouwbaar en snel.Wanneer wij een pakketje op bijvoorbeeld donderdag aanbieden bij PostNL dan wordt het in de meeste gevallen vrijdag of uiterlijk zaterdag bezorgd! Ben je niet thuis dan krijg je bericht dat de postbode bij je aan de deur is geweest. Het pakketje wordt altijd tot 2x toe bij je aangeboden. Heb je het dan nog niet in ontvangst kunnen nemen, dan kun je het later zelf afhalen bij een afhaalpunt van TNT.

De kosten voor verzending van je bestelling bedragen € 6.95 voor pakketpost tot 10kg. €13.25 vanaf 10kg t/m 30kg. Dit voor Nederland.

Tevens bestaat de mogelijkheid om je bestelling af te halen in Kapelle. In dit geval worden er natuurlijk geen verzendkosten in rekening gebracht.

Bij besteding vanaf € 200,00 brengen wij geen verzendkosten in rekening! Voor België is dit bedrag € 210,00.

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 werkdagen bij je thuis te laten bezorgen, mits op voorraad. Indien we je bestelling niet op voorraad hebben zullen we je binnen 2 werkdagen op de hoogte stellen en aangeven wanneer we het verwachten te kunnen leveren.

Woon je niet in Nederland of België maar wil je wel een bestelling plaatsen? Dat kan! Stuur ons een mail via info@atlantazeeland.nl. Wij nemen dan contact met je op over de mogelijkheden en de aangepaste verzendkosten.

Betaalmogelijkheden

Veilig betalen kun je bij Atlantashop door middel van de volgende betaalmogelijkheden:

  • Vooraf overmaken (overboeking girorekening)
  • Betaling via iDeal
  • Beatling via Paypal
  • Contant bij afhalen
  • Betalen via factuur

Onze bankgegevens zijn:

Rekeningnummer: t.n.v. Atlantashop te Kapelle 
IBAN  NL36 ABNA 0528670573

BIC  ABNANL2A

 

Retourneren

Mocht een artikel ondanks onze goede zorg niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden. Je hebt het recht om binnen 7 werkdagen na ontvangst van de producten de koop op afstand te ontbinden. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

De te retourneren artikelen moeten nog voorzien zijn van labels en in originele verpakking worden geretourneerd en worden niet teruggenomen indien: de artikelen beschadigd, gebruikt zijn, je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen of je de gebruiksaanwijzing niet hebt opgevolgd.

Indien je een product wilt retourneren dien je dit vooraf, binnen drie dagen na ontvangst, aan te geven via info@atlantazeeland.nl . De te retourneren artikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons retour gestuurd te worden en door ons te zijn ontvangen. Artikelen die niet of niet binnen de gestelde termijn door ons ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd.

Adresseer de zending conform instructies in de e-mail, welke je ontvangt na aanmelding van je retour en bied de zending zo snel mogelijk aan bij een postkantoor of servicepunt van PostNL. Bij de afgifte ontvang je een verzendbewijs met daarop een barcode. Bewaar dit verzendbewijs totdat je retournering door ons verwerkt is.

De ontvangst van je retour wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retournering wordt gecrediteerd. De uitbetaling vindt plaats op hetzelfde rekeningnummer waarop de betaling door jou is gedaan. Let er op dat de verzendkosten voor je eigen rekening zijn.

 

Annuleren

Wanneer de bestelling nog niet is voldaan en verwerkt dan kan de bestelling kosteloos geannuleerd worden. Heb je de bestelling betaald via overschrijving naar onze bankrekening en is je bestelling nog niet in behandeling genomen, dan kan de bestelling kosteloos worden geannuleerd en zal het volledige totaalbedrag worden teruggestort.

 

Privacy

Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en we gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Wij garanderen dat jouw persoonlijke informatie in vertrouwen wordt behandeld. De gegevens die wij je vragen worden gebruikt om de bestellingen zo snel en zo zorgvuldig mogelijk te laten verlopen. Wij verkopen persoonlijke gegevens niet aan externe partijen.

 

Klacht

Ben je niet tevreden? Wij horen het graag. Voor het aanmelden van een klacht kun je een mail sturen naar info@atlantazeeland.nl. Wij verzoeken je om de klacht binnen enkele dagen per e-mail aan ons kenbaar te maken.
Wij zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Vermeld in je mail het ordernummer en telefoonnummer. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor je eigen rekening. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.


 

  • Ideal
  • Paypal

Gastenboek

  • 16-10-2017 - toppie lees meer
  • 18-12-2016 - Dank voor de pachtige Atlantische Ankh.
    Ik gebruik hem nu tijdens...  lees meer
Plaats een bericht